Perşembe, Ağustos 07, 2008

Peter Answer ile arkadaşlarınızı kekleyin :)

peter answersKiminiz duymuşsunuzdur kiminiz duymamışsınız Peter Answer diye bir internet falcısı var, ne sorarsanız hemen cevaplıyor velet. Ancak sadece müritlerinin sorularını cevaplıyor, yani ona tamamen bağlananların, inananların, kısaca ona tapanların diyelim... Ve resmen hayatınıza yön veriyor, sanki sizi görüyor, sanki sizin beyninizi okuyor bu Peter veledi. Ve bunu bir web sitesi sayesinde yapıyor...

Diye birileri sizi işletmeye kalkarsa sakın inanmayın :) Çünkü çok akıllıca hazırlanmış bir site ve şaka. Bu şaka nasıl mı yapılıyor işte anlatıyorum :

Öncelikle bu siteye giriyoruz, bize burada diyor ki Petition kısmına Peter, please answer the following question: yazın, question kısmına ise sorunuzu yazın, sonunada ? koyun, sonra entera basın çıkan uyarıyı I accept deyin. Falan fiş mekan... Bunu yapıyorsunuz; ancak sorunuza yanıt alamıyorsunuz, tam bu sırada siteyi size söyleyen diyor ki sen mürit değilsin sana cevap vermez ben sorayım. Sizde inanıp veriyorsunuz klavyeyi ona. Ne soralım diyorsunuz ve soruyu bulduğunuz an kişi Petition kısmına önce : koyuyor ve malum sorunuzun cevabını yazıyor hızlı hızlı o bu sırada kafasından şeyler yazarken ekranda Peter, please answer the following question: yazısı çıkıyor, siz bunu yazdığını sanıyorsunuz. Sonra soruyu yazıp entere basıyorsunuz bir bakmışınız resmen sorunuzun cevabı :) İşte kişi sizi bu şekilde çok güzel kekliyor sizde inanıyorsunuz :)

Bundan sonra inanmayın; ama başkalarını kandırın, kekleyin :)












doganaydin.net


24 Ağustos 2010 - 24 Ağustos 2011 tarihleri arasındaki yayın süresince Acil İhtiyaç Projesi Vakfı‘nı, AİP Vakfı’nın proje ve çalışmalarını gönüllü olarak desteklemektedir. Sizden tek ricamız Acil İhtiyaç Projesi Vakfı‘nın sitesini ziyaret ederek çalışmalar hakkında bilgi sahibi olmanız ve içinizden gelen desteği göstermenizdir.




445 yorum:

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 445   Yeni›   En yeni»
cuneyt dedi ki...

selam peter benim adım neydi??

cuneyt dedi ki...

selam peter benim bi kız işi var ne olacak bu durum yaa

sema dedi ki...

ben fenerbahceliyim alex si cok seviom o benim askım

emel macen dedi ki...

selam

emel macen dedi ki...

ben emel eyüplüyüm

emel macen dedi ki...

saçma

Kann dedi ki...

selam beyler bnce peter gerçek yawww

ceza dedi ki...

BEN ZELAL MEHMET CUBUK BENİ SEVİYORMU ÖGRENMEK İSTİYORUM

derya dedi ki...

çok saçma yha banada yapmaya çalıştılart ama inanmadım :d

saliha dedi ki...

yanımda kimle var

saliha dedi ki...

yanımda kim var peter answer

arzu dedi ki...

abim nereye gitti

arzu dedi ki...

yanımda kim var

berkay dedi ki...

benim sevgilim kim?

ayşegül dedi ki...

yanımda kim var?

yaren dedi ki...

ben kimi seviyorum peter

mert dedi ki...

ben kimi seviyorum peter

mert dedi ki...

en iyi arkadaşım kim peter

mert dedi ki...

benim sınıfım ne peter?

ibrahim dedi ki...

benim yanımda kim var?

tansel dedi ki...

ben neredeyim peter?

furkan ben dedi ki...

arkadaşları kekledim hepside inandı hhahahahahhaha

yusuf dedi ki...

ya arkdaşlar ben ugraştım yapamadım inanmıyorum petere ançak arkdaşım dogru oldugunu söyledi sizce gerçekmidir bide mürit falan işide aşırı yalana kaçmış peter kşmse çok salak biriymiş

emine dedi ki...

peter yanımda kım var

yeşim dedi ki...

yanımda kim var

yeşim dedi ki...

benim sevgilimin adı ne

mehmet dedi ki...

ben seni sev..........

mehmet dedi ki...

ben s eni seviyorum

emrah dedi ki...

benim yaşım kaç

gizem dedi ki...

sevdıgım çocugun adı

dilek dedi ki...

slmm peterr bendee katılabilirmiyimm seninn şuu grubunaaa

emine dedi ki...

ya arakadaşlar çok güzel birşey bu peter answer arkadaşları süper kekliyoruz

emine dedi ki...

süper bu peter answer

özgesu dedi ki...

ya bikaç arkadaşa yaptım gülmekten öldüm anlamadılar. iyide korkuttum yaniiii:)

özgesu dedi ki...

gerçek bişey değil kekleyen arkadaşınız (petition)bölümüne (peter. )yapıp kendi bildiğini yazıyo ama orda Peter, please answer the following question: bu yazı çıkıyo quention bölümünede sorusunu yazıp enterli yo sonrada yazdığı cvp ortaya çıkıyo okkkkkkkkkkkkk

eren dedi ki...

havuzbaşı.mah.çal.cad 23

eren dedi ki...

yanımda kim var

abdullah kus dedi ki...

selam peter

CEM dedi ki...

ali nerde

kübra dedi ki...

peter sen bi yalancısın hiç bir cevab vermiyosun bana

kübra dedi ki...

yalancı peter

kıymet dedi ki...

slm

kıymet dedi ki...

konuşmak istiyorum...

kıymet dedi ki...

ne

kıymet dedi ki...

peter answerle konuşmak
onu seviyorum

mehmet reis dedi ki...

bence çok güzel site olmuş herkesi kandırıyorum (sivaslım)

şaziment dedi ki...

ben kaç yaşında

metin dedi ki...

benkimi seviyorum

metin dedi ki...

bizimkaç inemizvar

nilay dedi ki...

benim ablam varmı

Ooz Amca dedi ki...

Sayın Doğan Aydın bence bu elemanlar seni Peter Answer sanıyor :D

zeynep dedi ki...

benim en iyi arkadaşım ki

EbRuCuK55 dedi ki...

ARKADAŞLAR DOĞAN BEY SİZİ BİLEMEDEN KEKLEDİ HERHALDE :) BU BİR OYUN YAA BU KADAR SALAK OLMAYIN ALLAH AŞKINA :/

ubeyt dedi ki...

benım besteylen ısım ne olcak bı solesen

ubeyt dedi ki...

kubra sana katılıom kızım bencede yalancı la bu

@ynur dedi ki...

bende yeni öğrendim keklemeyi ark. keklemeye çalışıcam pazartesi çok gülücez puhahahhah:D

arifenur dedi ki...

benim yanımda kimler var

seda dedi ki...

ben kimi sewiyom peter?

ahmet dedi ki...

bu peter bilmiyo

seda dedi ki...

yanımdakinin adı

hılal aksu dedi ki...

selam peter ben hılal ahmet benı sevıyormu baska sıyla cıkıyormu ben suan neyapıyorum

elena dedi ki...

bana arkadaşım anlattı peter answer yazıonuz ilk çıkana tıklıonuz.yani http://www.peteranswer.com sitesine gir ve ilk baştakine ( .) yapın ama 1 kere sadece . sonra oraya cevabını yazın mesele .'taya bas ve ozan yaz tekrar sonuna kadar ...'ya bas ve alta ge. oraya örnek:ben kimi seviyorum de ama sonuna soru işareti koy ve sonra ı accept çıkıo ve ona tıkla cevap çıkıyor yani anlıcanız hilesi bu=) HAHAHAHAH

elena dedi ki...

arkadaşlar DOĞAN AYDIN peter answer değil ilk baştaki www.peteranswer.com sitesi yani buraya sormayın o sadece yazmış...
ZUHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Doğan AYDIN dedi ki...

Valla elena sağolasın bende bu anı bekliyordum, sonunda biri mantıklı bir şey yazdı bu konuya :))

elena dedi ki...

sağol cnm ne demek:))) ===)))

nazan dedi ki...

seni hileci peter seniiii

deniz dedi ki...

arkadaşlar nerden giriyorsunuz banada söyleyin ben giriyorum olmuyor???

deniz dedi ki...

arkadaşlar nerden giriyoruz ya????

elif dedi ki...

grçktn bunu yutanlar vrmı yaniii

elif dedi ki...

tarotmuş:D

Hatice Dayıdinç dedi ki...

Eşim Beni kimle aldatıyor

mertcan ok dedi ki...

yha ben ilk gördüğümde inandım sonra hilesini öğrendım yyhha ama gerçekçi gibi yyhaaaa...........

mertcan ok dedi ki...

siz kaç yaşındasınzkızlar

tuğçe dedi ki...

yha bn çözemedim numarayı:( :D:D:D

canan dedi ki...

kim beni seviyor

defne dedi ki...

ahmetcan kime aşık

defne dedi ki...

simge kime aşık

defne dedi ki...

öğretmanimiz sınıfta ençok kimi seviyo

hakan dedi ki...

peteranswerle yazışmak isterim bazı konülar için

ulaş dedi ki...

benim yanımda kim var

ulaş dedi ki...

peteranswerle konuşmak istiyorum

gerçek sagopa kajmer dedi ki...

valla bn snçı olarak qek beyenmedim ama kalbini kırmak istemem ii olmuşş. ben büyük rap çi abiniz olarak size rapı tvsye ederim. inanmayn inanmasım bn gerçek sagopa bn muamma şarkısını sizin için yaptımm yaaaaaa

adnan dedi ki...

benim kiz arkim benim önu öpmemi istiyomu

neslihan hamza dedi ki...

yanımda kim varr cevapla peter

sertap dedi ki...

ben bu sitede ingliş bilmiyom ama peter in nyazdığından hiçbirşey anlamıyom

orhan dedi ki...

yanım kim var

....s...... dedi ki...

adım,dün ne yedim,sana türkçe soru sorduğumda türkçe cevap alabilirim

çetin dedi ki...

biz kaç kişiyiz bu odada

dadlu qıss dedi ki...

yhah km bu peter herifi bnce çok saçma kekleme sitesi qibi bişey sallayın allahaşkına yhah xD

SELMA dedi ki...

benim en iyi arkadaşım kimdir

sezer dedi ki...

annemin adıney

peter dedi ki...

selamın aleküm peter dayıcum ney yapıyoy lay valla ben çok iyiyin yanımça çatlak bi gız va emme çok telefon çatlağı va ney yapacan ben gadunum.

kadir dedi ki...

doğruyu söylesin yeter

sami dedi ki...

selam peter sana inanıyorum

nilay dedi ki...

valla ben daha peter beye ulasamadım bence atmasyon bunlar ya zaten linklerden birinde arkadaslarınızı kekleyin yazıyo ya böyle bişey olması gerekiyo ::)))))))))))))))):::::::::

alim dedi ki...

neredeyim şu an?

murat dedi ki...

peter benimle konuşmuyosun sen sadece bir veletsin

okan arıoğlu dedi ki...

peter benim şu anda üzerimde ne var?

anıl dedi ki...

yaa peter arkadas yaptı herkez tongaya geldi pter answer filan hikaye

mehmet ali can dedi ki...

yaw ala razı olsun senden benadnalıyımm ama peter veledii bana küfür ediyorduu nereden bildiğinii anlamaya çalışırken senii gördümm allah razıı olsun::::

özgen dedi ki...

olahan üstü birşeysin sen beni kandıramazsın herşeyin gerçek

iklimya dedi ki...

peter gerçek değil.o bir oyuna benziyo.onun sırrı var.sırrını bilirsen arkadaşını keklersin.

ihsan dedi ki...

ben daha önce van ilinde bazı cevaplarınızı görmüştüm size inanadım

ihsan dedi ki...

ben daha önce bir arkadaşımla beraber sizden sorduğum soruya doğru cevap alınca size inandım

zekeriya dedi ki...

vall iyi fikir her kim yaptıysa bu siteyi emeğine sağlık manyak güldüm.Ha keklenenlerden biride benim bu arada :))))))))))))))))))))))

erkam dedi ki...

ya bu numaralar sayesinde 250 lira para kazandım iddaya girioz bilirmi bilemezmi di e bana sölüo ben yazıom para benim oluo:D

ümmühan dedi ki...

arkadaşlar inanmamak elde değil ya dün ben iftara kübra arkadaşıma gittim ve petere ben bu akşam iftarda kimdeydim dedim kübrada dedi şok oldum ayrıca sahura kalktım tekrar yazdm biz evde kaç kişiyiz diye 5dedi resmen bildi ya gelde inanma peki bu nasıl oluyo bunun açıklamasını yaparsanız seviirim

ben veysel dedi ki...

ben de inandım ama sonra arkadaşların beni oynattığını çaktım

42 dedi ki...

ben bunu 2 yıl önce yaptım o zaman pek bilinmiyodu 2-3 arkadaşa yapıyodum bir int kafede sonra int kafedeki herkez başıma toplandı ve sorduklarının cevaplarını bilmiyodum dedimki int kafede inanmayanlar var peter herkezi cezalandırcak o sırada elektrikler gitti herkez salavat getiriyodu ağlayanalarımı ararsın yapın muhteşem bişey :):)

DİCLeee dedi ki...

bende ailemdeki herkese yaptım hepsi yuttu ama sonradan abim üniveritedeki matematik hocamınismi ne diye sordu bende mecburen gerçeği anlatmak zorunda kaldım ama onları kafaya almak güzeldi ya görülmeye değer bir komedi oldu ::):):):):):)

zahidenur dedi ki...

aay ben o şakayi arkadaşa yaptimde nasil korktu bizi görüyomu o dedi yaa ohangi sitedeydi

keremdeniz dedi ki...

çok akılıça ve güzel 5 arkadaşımın hepsinden 40 TL kaptım. Toplam 2000 TL aldım

moho dedi ki...

saf gibi inanmayın :):):) zuhahahhahaha

kapadokya dedi ki...

ben de arkadasımı ta pazara yolladım arkadasın pazarda dedım gıttıı

merve dedi ki...

Mısır yerken birden yukarda bi tıkırtı duydum.Annem babam abim ve arkadaşı.Hatta peter ansveri açmıştık çok korktum.Sonra mısır bitti ve mutfağa gitmeye çok korktum koştum koştum birden abimin arkadaşı bööö diyerek ödümü kopardı sonra petere bişiyler sorduk sonra kapı çaldı kimo dedik bi adamdı kim olduğunu anlayamadık ve sorduk kimsin dedik adam cep telefonuna bak dedi baktım ve üzerinde gebereceksinnnn 7 gün sonra yazıyodu çok korktuk ve çığlık çığlığa girdik o günden bu güne hiç yanlız uyuyamadımm (1 yıl önce yaşanmış bir olay) xD

fatma dedi ki...

benim akrabalrıma gösterdim 1 ay uyku uyuyamadılar vala korkularındannnnn ck ağladılar vahh yawrucaklar waaaahhhhhhhhhh =]=]=]=]=]

oğuz dedi ki...

arkadaslar peter anwersar'da bir kandırma var:)

ebru dedi ki...

walla başta korktum ama sonra şakayı anldım şimdide ben insanları kekliyom:D

ebru dedi ki...

ya arkadaşım bana yaptı sorduk nerdesn diye birde arkadaşının kucağındayım dedi tırstım arkadaş bana pyun yapıyodu tabi bende çılık çılığa kaldım bidaha gelem o eve dedim arkadaşım sonradan oyun dedi we gülmeye başladım nalet olsun:)

salih dedi ki...

millet artık kimse yemio bu numarayı

umut dedi ki...

arkadaşlar uğraşmayın bu işlerle ya bizim sınıftan bi kıza yaptım yemedi kimse inanmıyo lanet olsun

umut dedi ki...

biz ıspartadan 8b öğrencileri hergün birini keklioz hafız ibrahim demiralay i.ö.o

kağan dedi ki...

ya bir türlü sorunun yazıldığı yeri bulamadın ama çok qüsel oldunluğunu düşünüyom yardım edermisiniz !

bektaş dedi ki...

ingilizce yazılısından kaç alacam

PETER dedi ki...

2. kişiye yanıtım : O kız sana yaramaz çok kıskanç

merve dedi ki...

sizde gidip ona inanıyorsunuz ha!(:)

yaren dedi ki...

arkadaşlar inanmıyın abimde beni korkutmuştu ama meğersem kendisi yazıyomuş

ece ağaç dedi ki...

ilk önce kuzenlerim beni keklediler sonra başkalarını keklemeye gittiklerinde ise ben villadaki büyüklerime bunu söyledimm onlar siteyi açtılar yapıoruz olmuyor, sonra onları çağırdık onlar yazarken keklemeyi anladık ve böyle gider ::DD

PnaR dedi ki...

Eğer anlamamış olan varsa söyliimm: peterin cevap vermesini istiyorsanız (1.kutucuğa) "pe."koyun. (noktayı unutmayın) bu sırada siz soracağınız sorunun cevabını oraya yazın ve 2.kutucuğa cevabını bildiğiniz soruyu yazın... işte bu kadar son olarak da ı accept bölümüne tıklayarak cevabı karşınızda görün ve arkadaşınızı şaşırtın...;)))

emrah dedi ki...

peter yalan bişer sakın ınanmayın kafanıza takılır deli olursunuz ben dün sordum nezaman ölecem oda dediki 4 sene sonra yalan atıyor inanamadım

berrk dedi ki...

süper bende kazandım ama40 tl allanh razı olsun bea

nur dedi ki...

ya bn nasıl kullanılıyor bi anlasam herşey tamamda siteye bir türlü tam baglanamıym arkadaşlaar...

yaprak dedi ki...

yeşil devamlı okulda kimin yanında oturuyor

alemci çocuk dedi ki...

abi ne enayıler varmış ya yaptım herkes inandı çok kerizler bunlar arkadaş

senanur dedi ki...

ben zaten biliodum hatta arkadaşımla biizm sınıftakileri kandırdık ödleri patladı biizm kızların

selin dedi ki...

arkadaşlar benide kandırmaya kalktı ama inanmadım içinde bir hilelik olduğunu biliyordum:)bunları yapan diğer arkadaşlardan birisi bana gerçeği söledi diğer arkadaşta hala beni keklemeye çalışio tabe :D yukarıdadda anlatıldığı gibi kandırıyorlar bizi yane peter die biri yok kandırılıyoruz :D:D

melek dedi ki...

arkadaşlar ben 39 tane arkadaşımı böle kekledim hepside yedi ama beni kandıran arkadaşımıza inanmadım zuahahhahahah

ebru çınar dedi ki...

aşık olduğum kişinin ismi

habibe dedi ki...

bu kekleme felan değil resmen eşşek şakası peter bu da sana kapak olsun

eren dedi ki...

ya ben açamıyom nasıl açıyosunuz bi kere açtım da bunu bilmem için bana ulaşın fenerim.love@windowslive.com

yaşar dedi ki...

ben petere çooook girdim arkilerimi kekledim

esra dedi ki...

benim adım ne esmayı kim seviyo sedayı kim seviyo beni kim seviyo

fetullah dedi ki...

peter benim ayakkabı markam ne

fetullah dedi ki...

yanım da kim var

niyazi dedi ki...

hiçbişe anlamıom yazıyom ingilizce cevap çıkıo

rabia dedi ki...

ÇOOOOOOK SAÇMAAAA BU KADAR SALAK OLMAYINNNNN

m.nur dedi ki...

beni seven kim

ahmetcan dedi ki...

benim adım ne

samet dedi ki...

slm peter nbr
bnm adım ne sölesene

emrah dedi ki...

benim adım ne bilader

eda dedi ki...

benim yanımda kim var

hilal dedi ki...

maymun peter kimi kandırıyon sen zaaaaaaaaaa

arda dedi ki...

peter benim gerçek adım ne hangi okuldayım bil hadi

nazife dedi ki...

emin

seda dedi ki...

bu sitede neymiş böyle allah allah ya

üsame dedi ki...

seni öldürecem

elif dilara acar dedi ki...

bence peter answer . Ben inanıyorum

eray xDé kekelicem dedi ki...

yaa peter abi yaa şu bnm sevdiqim qız bana 2 birde baqıo ben o qızı sewiom beni o sewiomu acaba

eray xDé kekelicem dedi ki...

eğüzü billai mine şaydani racim bisbillahi rahmani rahim bune laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eyvahh kaçın!!!!öcü

nagihan dedi ki...

slm bende büyücü maria

fehat dedi ki...

ben biraz arkadaşlarımı kekleyeyim

çiğdem genli dedi ki...

peter seni çok merak ediyorum. şaka mısın kardeşim....

çiğdem genli dedi ki...

beenimle daalga geçmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......

furkan dedi ki...

yanmda kim var

eda dedi ki...

beni kim seviyo peter beyyyyyyyyyyyy

gökhan ay dedi ki...

yaaa ona mı inanıyosunuz hilesini biliyorum üst bölüme Peter yazıyoruz sonra nokta koyuyoruz ama orda virgül çıkıyor boşluk tuşuyla yazıyoruz ve karşısına sorunun cevabını yazıyoruz ve soruyu altına yazıyyorruz

AYSE dedi ki...

hadi peter abi o kadar biliyon söyle bakiym sbs den kac alıcam

asma dedi ki...

kim bu adam allah aşkına her şeyi biliyor.

halit dedi ki...

beni kim seviyo peter

tuğçe dedi ki...

yaaa peter bana cevap vermiyoooooooo versede zaten inanmıyorum hep bnim bıldıgım seyllerıııı bana gerii soluyooo bu nasıl işş herkesiii keklıyooo bızım turk ınsanıda ınanıyooooooo arkdaslarrrrr :d:D:D malınn tekiii yhaaaaa

Willi dedi ki...

Ya ne salaksınız :D petere soracağınız soruları niye buraya soruyosunuz adam size hilesini anlatıo siz okuma özürlüler olarak buraya daha inanıp soru soruyosunuz :D Komedisiniz lan..

ceren - ceyda bolama dedi ki...

bunun nasıl olduğunu çok iyi biliyorum

meriç dedi ki...

benim kız arkadaşım olacak mı

tilki 1910 dedi ki...

bu gün onu açmaya çalıştım ama olmadı açılmadı

tilki 1910 dedi ki...

siz yardımcı olur musunuz?

tilki 1910 dedi ki...

kulaklığım nerde peter

tikii dedi ki...

yaa peki bu bize nasıl türkçe cevap verecak?

hatayin_isyankari dedi ki...

peter ben şimdi kimi seviyorum

sezer dedi ki...

slm peter amca

sezer dedi ki...

lan cevap versene

ece dedi ki...

selam sence benim adım ne

ece dedi ki...

kardeşimin adı ne

ece dedi ki...

kuzenimin adı ne

sema dedi ki...

sewdimle ne zmn brşacam

çiçi dedi ki...

lan malllllllllllllllllarrrrrrrrrr

furkan dedi ki...

Benim kız arkadaşımın adı ne ?

alihan dedi ki...

sevdiğim kişinin ismi

melike dedi ki...

her sorduğum soruyu cevaplamak

şükrü dedi ki...

lan cocuklar gerçek deyil bu yanınızdaki arkadasınız sorusoruyo bilmem benim adım ne karsınızdaki yanınızdaki yani arkadasınız cevabı bilyo cevabıyazzıyor ama peterpan görünür sattınızmı sorusu olna varsa cevaplayabilirim

bekir dedi ki...

ben kimi seviyom

ebru dedi ki...

ben i kim seviyoo

ebru dedi ki...

evet kim seviyo beni

ebru dedi ki...

hoş burduk soru sorayım mı

ali dedi ki...

benım adım ne peter

murat dedi ki...

ınanıp ınanmadıgımı bılemıyorum daha sorularıma cvp vermedi
ben nsl briyim.
adım ne
kimi sevıyorum.
arkadaşlarım benı sevıyor mu?
bunları blırse ınanırım

idil dedi ki...

herşey

yusuf dedi ki...

ben kimim

yusuf dedi ki...

evde kac kısıyız

cihangir dedi ki...

ben kimim

cihangir dedi ki...

nerdeyim

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 445   Yeni› En yeni»
Copyright © 2014 Doğan Aydın