Çarşamba, Aralık 04, 2013

Medical Park Doğum Ücreti Ne Kadar?

medical parkGeçen gün yazdığım üzere 28 Kasım 2013 tarihinde baba oldum.

Eşim doğumu Bursa Medical Park hastanesinde gerçekleştirdi; çünkü doktoru hamileliğimizin en başından beri gittiğimiz Doktor Ahmet Yılmaz'dı.

Bursa'da olup da hamile kalıp da Ahmet Yılmaz'ın ismini duymayan çok kişi yoktur sanırım :)

Çünkü eşim hamile kalınca bizde onlarca kişiden Kadın Doktoru Ahmet Yılmaz'ın ismini duyduk ve doğru bir tercih yaptığımızın farkına vardık.

Hamileliğimiz boyunca (nasıl bir empati kurmuşsam hamileliğimiz diyorum :) ) muayenedeki yorumları ile bizim içimizi çok ferahlattı Ahmet Yılmaz, kendisine çok teşekkür ederiz.

Ayrıca akşamın bir vakti doğum olmasına rağmen yine hastaneye gelerek doğumu gerçekleştirdiği içinde teşekkür ederiz. :)

Neyse gelelim asıl konuya, malını satmaya çalışan işportacılar gibi hissettim kendimi, blog yazısının başlığındaki konuya direk gelene kadar ne anlattım öyle :)

Pek çok kişinin Medical Park doğum ücretini merak ettiğini gördüm onun için belki internette de merak edenler oluyordur diye yazayım dedim.

Medical Park doğum ücretleri şu şekilde :

Normal Doğum : 1.250 TL
Sezaryen Doğumu : 1.750 TL

Ancak Medical Park'ın bazı sendikalarla anlaşmaları var. Kamu sektöründen Türk Kamu-Sen'le, Metal işleri sektöründen Türk Metal-Sen'le gibi. Bu gibi durumlarda da %20 gibi bir indirim yapıyorlar ve medical park doğum ücretleri şu şekilde oluyor :

Normal Doğum : 1.000 TL
Sezaryen Doğumu : 1.400 TL

Normal doğumda hasta bir gece hastanede konaklıyor, sezaryen doğumunda iki gece konaklıyor.

Ayrıca oldu da eşiniz erken doğum yaptı ve çocuğunuzu kuvöze aldılar, bunun için ek ücret almıyorlar. Mesela benim arkadaşımın kızı yedi gün kuvözde kaldı, onun için ek ücret almadılar.

Sanırım doğum ücretleri Ocak ayıyla birlikte değişecekmiş ama şimdilik fiyatları bunlar :)

0 yorum:

Copyright © 2014 Doğan Aydın