Cumartesi, Ağustos 14, 2010

Duvar Silme Aparatı

Şimdi ben Bursa'ya geldiğimde belli başlı görevlerim vardır. Mesela bunlar tül, perde asmak, bakkala, çakkala gitmek, pazar da anamın aldığı meyveyi sebzeyi taşımak (bu pazar işini son haftalarda tamamen bana yıktılar, kendin al kendin taşı olayı) , kardeşin, anan sağa sola gidecekse onlara şoförlük yap, halı yıkanacaksa el at, evin duvarlarını sil... gibi şimdi aklıma gelmeyen 3-5 şey daha mevcuttur. Bunlar içinde en sevmediğim olay ise evin duvarlarını silmektir. Annem elime bir bez verir ve bende haldır huldur, bir aşağı bir yukarı, bir sağa bir sola, çalkala Doğan çalkana şeklinde duvarları silerdim. Bugün de annem Doğan duvarları sileceksin deyince bir iç çektim; ama sonradan mutlu oldum. Çünkü; duvar silme aparatı diye bir teknoloji harikasının varlığından haberdar oldum. Allahım o ne güzel bir icat ya 3-4 saat sürmesi beklenen duvar silme işimi 1 saate indirdi. Hemde dinlene dinlene.

Ya seviyorum mucitleri; beyninizi, ön lobunuzu öpeyim sizin. Hep böyle şeyler icat edin. Yürüyün be :=)

0 yorum:

Copyright © 2014 Doğan Aydın