Çarşamba, Aralık 11, 2013

Artık Akıllanıyorum!

htc one blackUzun süredir bir gariban telefonu olan Nokia 2630 beyaz kullanıyordum.

Telefonu askere giderken almıştım yani taaa 2009 yılında :) Şaka maka 4 yıldır iyi işimi gördü telefon. Aslında hala da işimi görmeye devam ediyor.

Ancak Milas dünyaya geldikten sonra onun hemen hemen her anını yakalamak için bir akıllı telefon kaçınılmaz oldu.

Ben aslında hem madden hem de manen (Burada ki manen kısmı akıllı telefonu olan arkadaşlarımla çok dalga geçmemle alakalıdır :) Hatta "Akıllı insanlar akılsız telefon, akılsız insanlar akıllı telefon kullanır :) demelerim bile vardır) uzak duruyordum; ancak Sibel'in yoğun baskıları sonucu akıllı telefon siparişimi vermiş bulundum.

iPhone 5 mi Samsung s4 mü derken okulumuzun bilişim uzmanı Halil İbo'yu örnek alarak HTC One siparişi verdim.

Yani sene oldu 2013 hatta 2014 ben akıllı telefon ile daha yeni tanışacağım :)

Artık HTC One ve Android deneyimleri adım adım buradan paylaşırım :)

Hadi bakalım, hayırlısı :)

0 yorum:

Copyright © 2014 Doğan Aydın