Pazartesi, Haziran 09, 2014

Turkcell Superonline + İPTV Pişmanlığım!!!

.com/blogger_img_proxy/4 hafta kadar önce apartmanımıza Turkcell Superonline Fiber alt yapısı döşendi.

Satış şefi (Yusuf Bey) gelip bize Turkcell Superonline Fiberi ve Dsmartı önerdi. Bende olur dedim ancak evimin içinden kablo geçmemesi durumunda diye de ekledim. Onlarda tamam dedi. TTNET sözleşme bedeliminde karşılanacağını vurguladılar.

Sistemi kurmaya geldiklerinde odamdaki uydu kablolarını ve telefon kablosunu sökmeleri gerektiğini söyledir bende bu durumda ürünü almaktan vazgeçtim. Çünkü odamda televizyon izleyemeyecektim.

Ertesi gün beni tekrar aradılar ve İPTV ile Turkcell Superonline Fiber önerdiler. Bende Tivibu'dan memnun olduğumu ve özellikle Seç İzle özelliğini çok kullandığımı bu özelliğin kendilerinde olup olmadığını sordum. Onlarda aynı özelliğin olduğunu hatta kendi hizmetlerinin daha iyi olduğunu söylediler...

Kurulum gerçekleştikten sonra fark ettim ki Seç İzle özelliği Tivibu'daki gibi değildi. Durumu Ana Müşteri Hizmetlerine ilettim beni 16net'e yönlendirdiler onları aradım satış şefini yönlendireceklerini söylediler ancak bir türlü yönlenmedi. Bende kendim aradım arkadaş yarın sizi arayacağım dedi ve aramadı ben aradım açmadı.

Tekrar 16net'i aradım benim onların yanına gitmem gerektiğini söylediler.

Bu arada evimize başka bir satış elemanı gelmiş eşim durumu izah etmiş o da "Koşulsuz İade" alabileceklerini söylemiş.

Ben firmalarına gittim, beni Kadir Bey diye biri karşıladı, durumu anlattım 1-2 kişiyi aradı. Saat 10.30 gibi konuyla ilgili yetkili kişi olan Onur Bey'i aradı durumu izah etti. Onur Bey benim orada beklememin anlamsız olduğunu, konuyu anladığını, müşteri numaramı ve telefon numaramı bırakmamı söyledi. Bende bu bilgileri ve şikayetimi bir kağıda yazarak 16net'ten ayrıldım. 5 Haziran perşembe günüydü...

Ancak bana bir türlü dönüş yapmadılar. Cumartesi tekrar aradım yine geçiştirdiler. Bugün yani pazartesi aradım niye konuştum, yine anlattım ve yine Onur Bey dönmedi. Bir çağrı merkezi çalışanı aradı ve koşulsuz iadenin ve eski sistem kablolarımın çekilmesinin olanaksız olduğunu söyledi. Diretmeme rağmen beni Onur Bey'e bağlamadı.

Ben kandırıldığımı ve mağdur edildiğimi, bununda giderilmesini istediğimi defalarca söylesemde hep geçiştirme taktiği kullandılar. Bu arada da kapattırdığım TTNET aboneliğimi arayıp dondurma moduna aldırdım onunda bir faturası bugün geldi. (Bu da cabası oldu)

İnternet hızında ttnet hipernetten gram fark yok hatta bolca kopma yaşıyorum.

İPTV konusunda çok güzel kandırıldım, hizmet berbat. Günde 30 kere donuyor, zaman zaman ses gidiyor, makine kendini kapatıp açıyor yorda yor...

Kanal sayısı zayıf o da cabası.

16net ise hala beni bürosuna çağırıyor. Sanki arka sokağımdalar, 30-45 dakikalık yolu gittim geri yolladılar şimdi yeniden gelin diyorlar.

Ben böyle saçma bir müşteri iletişimi görmedim. Kendi hatalarını hiç kabullenmeyen, müşteriyi kandıran, kötü hizmet sunan bir servis sağlayıcıya mecbur bırakıldığım için çok pişmanım!

Yarın yine gideceğim 16net'e biliyorum yine "ışık hızında çözüm üretecekler!" aynı internet hizmetleri gibi.

3 yorum:

Volkan Atabey dedi ki...

firmalar çok ilgisiz gerçekten..

blank
ibrahim gök dedi ki...

bende aynı dertten yandım çok yalan söylüyolar ben interneti açıldığı gün iptal ettim insanlarla resmen oynuyolar şikayet edecek adam bulamıyosun tam bir rezillik ama kendileri kaybeder

blank
oner esmn dedi ki...

16 Net bu konuda çok cambaz. Telefonda ikna etmek için her türlü yalanı söylüyorlar. Beni arayanlar genel merkezden arıyorum bu işlemi size ücretsiz veriyoruz gibi bir yalan söyledi. Sinema paketi vs.. ücretsiz dediler. Cihazı getirip kurdular sonra içime kurt düştü. 0850 222 0 222 ye telefon açtım adamların haberi yok. Faturaya ek ücret yansıyor. 50Mbit internet kullanıyordum 25 e düştü. 16Net bu konuda çok sakat. Tam istanbul zihniyeti var. Yalan dolan 100 kişiyi üye yapsalar sadece 25 i bizim gibi itiraz eder. Bu sayede Superonline tarafından ödüllendirilmişler.

Copyright © 2014 Doğan Aydın