Pazar, Aralık 15, 2013

Önemli Olan Dış Güzellik Değil, İç Güzellik

Elbette "Önemli olan dış güzellik değil, iç güzellik" başlığını görünce hemen aşk meşk konularına gireceğim sandınız ancak öyle değil.

Bu yazı daha çok tüketim malları ile ilgili.

Yani ambalajına, paketine baktığımızda dev anası gibi görülen ancak açınca içinden küçücük ürünler çıkan tüketim mallarından...

Yıllarca marka marka cipsler aldık ve o şaşalı paketlerinin içini açınca reklamlardaki gibi dört kişilik bir aileye değilde hep tek hep yek başına takılan bir bireye ancak yetecek cipsler...

Bu durumla elbette hemen hepimiz karşılaştık; ayrıca bunun yanı sıra özellikle bayanlara yönelik üretilen el-yüz kremlerinde de aynı derdi yaşıyoruz.

Geçen dün eşime aldığımız yüz kreminin fotoğraflarını paylaşayım, olayı siz anlayın :

.com/blogger_img_proxy/ .com/blogger_img_proxy/.com/blogger_img_proxy/

Yanda da gördüğünüz gibi ürünün kutusu ve içinden çıkan ürün arasında dağlar kadar fark var. Tamam dağlar kadar deyip olayı büyütmeyelim sadece kutunun içinden çıkan ürün kutunun yarısı.

Elbette kutunun üzerinde ürünün gramajı filan yazıyordur ancak bu biz tüketiciler için çok dikkat çeken bir konu değil biz ürünün gözümüze nasıl göründüğüne bakarız.

Bu ürünün markasını vurgulamak değil amacım çünkü hemen her krem ürününde bu durumla karşılaşıyoruz. Ve bu ürünlerin kutuları jelatinle ambalajlandığı için açıp bakamıyoruz.

Bu tür satışlar bence tüketici bir nebzede olsa kandırmaktır, umarım firmalar bu durumu daha tüketici yanlısı bir şekilde düzeltirler.

0 yorum:

Copyright © 2014 Doğan Aydın