Salı, Temmuz 20, 2010

Orospu Nedir? {mim}

Msn'de Beyaz Çocuk son yazısını yolladı. Yazısının başlığı şuydu "Orospu nedir?". İlk tepkim klasik Türk erkeği tepkisiydi "Vallahi ben değilim." Daha sonra bu konuda bir elemanın çektiği videoyu izledim. Arkadaş bir anısını anlatmış. Artık kendi anısıysa. Beni alakadar etmiyor zaten. Önemli olan konu başlığı ve konuya yaklaşım; ama adamın yaklaşımı değil herkesin bireysel yaklaşımı. Çünkü adamın o anıyı anlatırken bile samimi olduğunu pek düşünmedim. Belki aşırı ön yargılıyım, belki de kötü niyetliyim bilemiyorum. Ama benim için orospu :

- Seviyorum deyip, yatağa attıktan sonra kaçandır,
- Sevdiği varken uçkura göz dikendir,
- Düşüncelerine hakim olamayandır,
- Her gördüğü kadına et diye bakandır,
- Kötü yola düşen değil, düşürendir,
- Kadın değil erkektir,
- Bir tas çorba, 2 kilo kömür için ruhunu satandır...

Ulan amba arabesk oldum; ama umarım anladın Beyaz Çocuk :=) O zaman bende bu konularda benden daha deneyimli olan bir Alperdaşa konuyu mimliyorum :=) Ha bu arada belki de gerçekte orospu benimdir, bilemiyorum yani :=)

4 yorum:

Beyaz dedi ki...

Heheh süpersin abi ya :) Anladım orusbu ben değilmişim :d

Orospu Nedir? {mim} | AlpER ~ Bir arızalı günce... dedi ki...

[...] Biliyorum benim blogum edepli bir bloktu ta ki bana böyle mim gönderilene kadar Suçlusu Doğan diyip içeriğime [...]

Alper dedi ki...

Bikere de hayırlı bi konuda mimle la beni haha

SonKralice dedi ki...

Her gördüğü kadına et diye bakandır :) :)
hehehehe ^^

cok güzel yazmisin:) sagol

Copyright © 2014 Doğan Aydın